Integritetspolicy

Denna integritetspolicy beskriver hur vi samlar in, använder och skyddar dina personuppgifter. Vi värnar om din integritet och strävar efter att vara transparenta om våra dataskyddsprinciper och hur vi behandlar dina uppgifter.

1. Insamling av personuppgifter

Vi kan samla in personuppgifter från dig på olika sätt, inklusive men inte begränsat till:

2. Användning av personuppgifter

Vi använder dina personuppgifter för att:

3. Delning av personuppgifter

Vi delar inte dina personuppgifter med tredje parter utan ditt samtycke, förutom i följande fall:

4. Dataskydd och säkerhet

Vi vidtar rimliga tekniska och organisatoriska åtgärder för att skydda dina personuppgifter från obehörig åtkomst, förlust eller ändring. Trots detta kan ingen datasäkerhetsmetod vara helt säker, och vi kan inte garantera absolut säkerhet för dina uppgifter.

5. Dina rättigheter

Du har vissa rättigheter relaterade till dina personuppgifter enligt tillämplig lagstiftning. Dessa rättigheter kan omfatta rätten att begära åtkomst till och rättelse av dina personuppgifter, att invända mot behandlingen eller att begära radering av dina uppgifter. För att utöva dina rättigheter kan du kontakta oss via kontaktinformationen nedan.

6. Ändringar i integritetspolicyn

Vi kan komma att uppdatera denna integritetspolicy då och då för att återspegla förändringar i våra dataskyddspraxis. Om vi gör väsentliga ändringar kommer vi att meddela dig genom att publicera en tydlig notis på vår webbplats eller genom andra kommunikationskanaler.

7. Kontaktinformation

Om du har några frågor, kommentarer eller bekymmer angående denna integritetspolicy eller vår hantering av personuppgifter, vänligen kontakta oss via:

Niklas Lundh Trafikskolan AB
Linnégatan 1b